Mancare de mazare cu pui






Ingrediente:
  • 500g pui(eu am pus pulpele si pieptul)
  • 900g mazare congelata sau o conserva de 800g de mazare- eu am avut 2 pungiX450g
  • 1 ceapa
  • 1 ardei gras
  • 1 morcov
  • 1 lingura pasta tomate sau 400g suc de rosii
  • 1 foaie de dafin
  • piper
  • sare


Mod de preparare:
  1. Portionam carnea de pui si o punem intr-o cratita cu putin ulei, si o calim usor.
  2. Adaugam ceapa, ardeiul si morcovul taiate cubulete si le lasam 5 minute sa se caleasca, impreuna cu foaia de dafin.
  3. Adaugam pasta de tomate si amestecam bine.
  4. Punem mazarea si lasam sa se decongeleze, la foc mic.
  5. Cand s-a decongelat complet, mai adaugam apa cat sa acopere tot din cratita.
  6. O tinem la foc mic pana este gata carnea.
  7. Cand este gata, adaugam sarea si piperul dupa gust.
Draga Cristina, sper sa-ti fie de folos reteta.
Spor la treaba!:)


Comentarii

  1. Retetele tale par atat de simplu de facut... Chiar acum ma apuc de treaba, sa vedem ce iese. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Stii ca nu-mi place sa ma complic, mai ales in bucatarie:). Spor la treaba, draga mea si asteptam vesti.

      Ștergere
  2. Foarte buna!Doar ce am facuto si este delicioasa

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această reţetă? Lasă-ne un comentariu să ne spui cum ţi-a ieşit sau dacă ai nevoie de îndrumări suplimentare.


******************************************************************************************************************************************************************

Dacă ţi-a plăcut reţeta şi vrei să primeşti newsletter de câte ori preparăm ceva nou, lasă-ne adresa ta de email.




***********************************************************************************

Postări populare