Persil Power-Mix Caps/BUZZSTORE



     




De curand m-am inscris pe site-ul BuzzStore
Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba, 
 pot sa va spun ca site-ul BuzzStore este o agentie de marketing,
 unde va puteti face cont(AICI), 
ca sa puteti participa la diverse campanii de testare  de produse in mod gratuit.

A fost o surpriza putin spus placuta sa descopar ca am

 fost una din cei 1000 de participanti 
 selectati pentru a testa noul Persil Power-Mix Caps.




Am primit pachetul de la BuzzStore care continea 1 punga de detergent de
 28 de capsule Persil Power-Mix caps,
 10 mostre de capsule Persil Power-Mix Caps pentru prietenii mei,
1 prosop Persil,10 brosuri informative si ghidul Buzzerului.



Mostrele le-am impartit impreuna cu brosurile, prietenilor si vecinilor mei,

 care au fost foarte incantati de Persil dar si de ideea in sine.

Si am inceput testarea...cea mai grea sarcina a fost sa curete prosoapele de bucatarie.

 Avand ca pasiune gatitul si in special prajiturile,
 toate prosoapele mele erau pline de pete de ciocolata, in special. 
Recunosc cu mana pe inima ca sunt foarte incantata de noul Persil Power Mix caps,
 de cat este de eficient si nu mai spun de mirosul foarte placut.

Ceea ce e important de stiut, este faptul ca prima data trebuie pusa capsula in cuva masinii de spalat

 peste care se aseaza hainele. 
Eu am spalat la temperaturi joase si a fost la fel de eficient. Persil Power-Mix Caps,
 este jumatate gel, jumatate pudra compacta. 
Partea cu pudra compacta indeparteaza petele foarte greu de scos, are rol de inalbire si
 curatare profunda a tesaturii. Iar partea cu gel concentrat e special conceput sa
 indeparteze petele de grasime dar si responsabilul cu parfumarea hainelor . 







S-a dovedit un ajutor de nadejde pentru mine, am scos pete de iarba de pe haine, 

pete de cafea dar si  pete de grasime.


Multumesc mult BuzzStore si #Persil pentru ocazia oferita si voi ramane 

fidela acestui detergent in continuare! 

Vi-l recomand cu incredere.



Comentarii

Postări populare