Prajitura Mihaela (cu nuca de cocos)

Aceasta minunata prajtura (ce imi poarta numele:)) am gasit-o pe blogul Cristinei  http://cristina-cristinasworld.blogspot.de/2011/02/prajitura-mihaela.html. Si cu aceasta ocazie m-am si inscris la concurs.:)
Urati-mi bafta!



Ingrediente:
  •  2 oua
  • 200g zahar
  • 250 ml apa
  • 1 praf de copt stins cu otet
  • faina cat cuprinde
  • esenta de vanilie
Glazura:
  • 150g nuca de cocos
  • 250g margarina pentru prajituri


Mod de preparare:

  1. Amestecam bine intr-un vas, ouale cu zaharul si cu apa.
  2. Adaugam esenta de vanilie si praful de copt stin cu putin otet.
  3. Amestecam bine si adaugam faina lingura cu lingura pentru a fi siguri ca nu raman cocoloase.
  4. Rasturnam compozitia intr-o forma tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul deja incins.
  5. O lasam in cuptor pana prinde o crusta aurie, cam in 30-35 de minute se intampla:)
  6. Intre timp pregatim glazura, amestecam margarina cu zaharul intr-o cratita, o punem pe foc si amestecam pana se dizolva zaharul complet.
  7. Adaugam nuca de cocos si mai lasam i minut pe foc.
  8. Cand aluatul a facut crusta aurie, scoatem tava din cuptor si rasturnam nuca de cocos.
  9. Nivelam si bagam iar cuptor pentru aproximativ 20 de minute pana se rumeneste pe margine(eu am lasat-o mai mult la cuptor si s-a rumenit ami mult dar tot delicioasa a fost:))









Comentarii

  1. Arata minunat! Bravo!!!!
    Ma bucur mult ca ti-a placut :D Nu-i asa ca e usor de facut?
    Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!:) Ai dreptate, e foarte usor de facut.

      Ștergere
    2. Nu uita de postarea pozelor pe forumul eLady! Este o conditie obligatorie pentru a putea participa la concurs :D
      Iti doresc o zi faina!

      Ștergere
    3. Multumesc mult! Am fost foarte ocupata in ultimele zile si am uitat complet. Multumesc mult inca o data.
      Si eu iti doresc sa ai o zi minunata!:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această reţetă? Lasă-ne un comentariu să ne spui cum ţi-a ieşit sau dacă ai nevoie de îndrumări suplimentare.


******************************************************************************************************************************************************************

Dacă ţi-a plăcut reţeta şi vrei să primeşti newsletter de câte ori preparăm ceva nou, lasă-ne adresa ta de email.




***********************************************************************************

Postări populare