Biscuiti tricolori


Intr-un final am reusit sa postez reteta pentru Provocarea secreta, proiect initiat de Ama si gazduit luna aceasta de Kadia. Spre bucuria mea, luna aceasta trebuie sa ma inspir de pe site-ul Kadiei.  Site pe care il urmaresc cu mare drag si interes. 
Am ales mai multe retete dar din lipsa de timp m-am oprit pentru inceput la o reteta foarte simpla si foarte gustoasa. Din pacate stau foarte prost la capitolul coloranti dar sunt hotarata sa schimb lucrul asta:).
 Multumesc Kadia!




Ingrediente:
  • 100g unt la temperatura camerei
  • 1 ou
  • 3 linguri miere
  • 1 lingura lapte
  • 200g faina
  • coloranti.
Mod de preparare:
  1. Batem spuma untul cu o lingura de lapte fierbinte.
  2. Separat batem oul cu mierea si il punem peste unt.
  3. omogenizam compozitia si adaugam faina.
  4. Amestecam si impartim aluatul in 4 parti.
  5. Doua din parti le combinam cu colorant, eu am folosit colorant rosu si cacao-din lipsa de altceva.
  6. In aluatul rosu, am pus coaja rasa de lamaie iar in cel cu caco, am pus rom.
  7. Asamblarea o gasiti foarte bine explicata la Kadia. :)).
  8. Dam la frigider pentru 15 minute, sau la congelator pentru 10 minute.
  9. Dupa racire, feliem aluatul, il punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptor pentru 15 minute.

Comentarii

Postări populare